Altă jucărioară de imagine cum doar socialiștii din PSD știu să o facă.
Cu vreo cinci ani în urmă mă plimbam cu acest model de tramvai prin Oradea lui Bolojan. Erau, fix la fel, numai că toate erau pe mov.
După jumătate de cincinal, vine unu’, Pucky de lângă gârlă, să ne-arate cum a descoperit că apa-i udă.
E ok că a eliminat mizeriile alea de tramvaie ce le vedeam prin târg, e și mai ok că încercăm, timid deocamdată, să evoluăm cumva, e mai mult decât ok că încercăm și reușim să atragem fonduri europene pentru a intra și noi prin civilizație, dar nu-i deloc în regulă modalitatea prin care ne etalăm aroganța pentru ceva pentru care ești plătit s-o faci.
Adică, nu trebuie să primești felicitări dacă te duci la job, nu-i cazul de medalii dacă iți faci treaba cum trebuie și nici să te dai în stambă pe facebook, și să-ți obligi toți subalternii să share-uiască, ce?
Că ti-ai făcut datoria pentru care primești leafă?
Dar să vedem ce osanale se ridică la nivel de partid pentru întâiul Pucky:
„„Este primul tramvai nou din ultimii 40 de ani care a sosit la Galați. Din prima clipă am susținut că gălățenii merită să circule doar cu mijloace de transport noi și moderne care să ofere
confort și siguranță. Este primul tramvai din seria celor opt care vor veni etapizat până la sfârșitul lunii noiembrie”, a declarat primarul municipiului Galați, Ionuț Pucheanu.
Până aici ești gingaș. Tipic vouă, cu limbajul turat pe marșarier!
„Cele opt tramvaie moderne sunt produse de către societatea ASTRA VAGOANE CĂLĂTORI S.A., după ce municipalitatea a obținut fonduri europene în acest scop, iar valoarea contractului de achiziție este de 44.680.000 de lei, fără TVA. Noile tramvaie, model ”Autentic”, au fiecare, o capacitate de 114 de pasageri, dintre care minimum 30 pe scaune, un consum de energie scăzut și grad înalt de fiabilitate. În plus, dispun de podea joasă cu rampe pentru accesul persoanelor cu dizabilități, precum și de un sistem pentru anunțuri vocale exterioare pentru persoanele cu deficiențe de vedere. De asemenea, mijloacele de transport sunt prevăzute cu instalație de aer condiționat pentru pasageri și vatman, sisteme de numărare a călătorilor, echipamente audio video, instalație pentru sistemul de ticketing, sisteme de informare a călătorilor, atât în interior, cât și în exterior. Tramvaiele sunt concepute cu sisteme de siguranță care să nu permită plecarea din stații cu ușile deschise, dar și cu echipament pentru comanda automată a schimbării macazelor.
Lungimea tramvaielor este de 19 de metri, iar lățimea de 2,4 metri. Acestea vor avea o durată de serviciu de 30 de ani. Un tramvai va parcurge aproximativ 60.000 km/an. Tramvaiele vor intra în circulație după parcurgerea procedurilor tehnice, iar primul în următoarele 20 de zile, după efectuarea probelor.
Primăria municipiului Galați a mai depus, în parteneriat cu Ministerul Dezvoltării, o cerere de finanțare europeană pentru achiziția a 10 tramvaie noi. Valoarea proiectului este de peste 80 de milioane de lei, iar procedura de licitație este în derulare”, spune același Pucky.
Răsuflăm ușurați că tramvaiul are 19 metri și nu 21, iar durata de serviciu e de 30 și nu de 28 de ani. Aia cu câți km va parcurge pe an, e de la norma voastră de acord global învățată la școala de partid întru propășirea neamului.
Bravo, Pucky, apreciem stilul propagandistic, chiar dacă nu prea se pupă cu vârsta ce-o ai.
Asta e, mere de-un sac cu biscuiți populari.
Ai dat babele pe spate, ce mai…!