Făbricuța de vedete a noului investitor de la Plaja Dunărea

Distribuie articolul

Când nu este ocupat cu investițiile imobiliare, noul investitor de la Plaja Dunărea nu stă degeaba: bate satele României în căutare de tinere. Timp de câteva zile, fetele (unele minore) sunt duse la saloane de înfrumusețare, de masaj, sunt îmbăiate în spumă și li se face o sesiune foto sexy. Scopul: să fie vedete!

Italianul de origine iraniană Mohammad Rezazadeh Kermani, cel care a preluat din toamna trecută jumătate din firma care ar trebui să amenajeze Plaja Dunărea, este extrem de atras de frumusețile patriei. Pe lângă Miss Plaja, organizează și ”Te fac vedetă”, difuzat se pare doar pe youtube, de această dată sub numele de scenă Manuel Kermany.

Când nu le ia de la gară, bate satele în căutarea lor cu o limuzină de curse (sic!). Lasă mai întâi în urmă o dâră de glume cu tentă sexuală: de exemplu, în căutarea tinerei Beatrice de 17 ani, din Vasilați, județul Călărași, întreabă în stânga și-n dreapta unde o găsește și-i spune unui tânăr ”Dacă cunoașteți toate fetele atuncea sunteți jigolo” iar unei sătence ”Nu cunoști pe Beatrice? Cum n-o cunoști, dacă ar fi fost un bărbat îl cunoșteai sigur, no?”

După ce e găsită minora, primește acceptul părinților s-o ia la București, unde tânăra e băgată puțin în sala de gimnastică, face o baie cu multă spumă, merge într-un salon de masaj și de înfrumusețare, la un magazin de rochii, ia cina cu Manuel Kermany și asistenta acestuia după care totul se încheie cu o sesiune foto sexy.

După ce a strălucit la ProTV, în emisiunea ”Un fluviu de prostie”, Galațiului i se oferă din nou șansa de a fi vedetă.

VEZI VIDEO AICI

Distribuie articolul

You May Also Like