Incidentele privind sănătatea consumatorilor, în minivacanța de Paști, soluționate cu celeritate

Distribuie articolul


În perioada de Paște apar de foarte multe ori și operatori economici care comercializează produse alimentare sau nealimentare care pot pune în pericol sănătatea sau chiar viața consumatorilor, se menționează într-un comunicat al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC)


„În perioada Sărbătorilor Pascale, de foarte multe ori apar printre operatorii economici, care respectă legislația în vigoare și bunele practici, și aceia care comercializează produse alimentare sau nealimentare ce pot pune în pericol sănătatea sau chiar viața consumatorilor. Tocmai din acest motiv, trebuie să fim extrem de vigilenți, iar consumatorii să nu ezite să reclame orice situație, deoarece, intensificând acțiunile de prevenție și control, respectiv fiind prezenți în puncte cheie, reușim să descurajăm și să sancționăm acele practici neconforme”, se precizează în comunicatul ANPC.

Președintele ANPC, Claudiu Dolot, a decis ca instituția să asigure consumatorilor, în perioada 30 aprilie – 4 mai, asistența telefonică permanentă (telefonul consumatorului – 0219551).


De asemenea, la nivelul fiecărui județ va fi desemnată o echipă de control ANPC pentru eventualele situații deosebite care pot apărea în această perioadă, potrivit comunicatului.


În funcție de aria de competență, incidentele constatate vor fi comunicate cu celeritate către factorii decidenți, în vederea soluționării evenimentelor apărute.


Distribuie articolul

You May Also Like