Electrica îi ia la mișto pe vârstnici și pe cei nevoiași

Distribuie articolul

Casieriile Electrica Furnizare se închid chiar de la începutul anului viitor. Reprezentanții societății spun că vor exista mai multe variante de plată pentru clienții casnici care preferau să-și achite facturile la ghișee.

Începând cu 1 ianuarie 2021, această categorie de clienți vor avea ca variante exclusive de plată doar partenerii companiei: reţelele PayPoint şi un-doi, automatele bancare ale băncilor partenere, Westaco Expres (disponibil şi în staţiile OMV / Petrom) şi Terminale Qiwi sau terminale de plată deţinute de terţe persoane prin Idea Bank.

Bun, suntem în plină perioadă în care se pune un accent tot mai puternic pe digitalizare și asta nu-i rău deloc. Dar parcă o trecere în etape era mai indicată. Avem persoane vârstnice ce le va veni foarte greu să se acomodeze cu aceste opțiuni. Avem persoane și familii nevoiașe sau fără de carte pentru care această variantă va fi un calvar. Nemaivorbind că sunt localități în rural care n-au nici un-doi, nici PayPoint.

Și ar mai fi ceva, la soluțiile noi pregătite de Electrica nu prea sunt variante pentru reglajele la consum dată fiind plata exclusiv pe baza codului de bare din factură.
Compania ne mai anunță că va pune la dispoziţia clienţilor şi diverse modalităţi de plată online, care permit achitarea facturilor simplu şi rapid, prin MyElectrica (portalul online şi aplicaţia mobilă de plată a facturilor), precum şi vizualizarea istoricului facturilor sau evidenţa plăţilor la zi.

Rămân și opțiunile de plată online, evident știute de cei ce optau pentru această variantă de plată:
Internet Banking, Mobile Banking BRD, Aplicaţii Orange Money şi mobilPay Wallet, Debit direct ( BT, BCR, BRD, ING, Raiffeisen).
Astea sunt variante pentru cei ce dețin un cont bancar, cei ce sunt familiarizați cu plăți, viramente și alte servicii bancare. Dar ce facem cu ceilalți?


Distribuie articolul

You May Also Like