Primăria a primit, până ieri, la termenul limită, un număr record de oferte pentru realizarea noii identități vizuale a orașului. Nici nu e de mirare, dacă ținem cont de faptul că suma pusă la bătaie pentru un logo și un slogan reprezentativ este de aproape două ori și jumătate mai mare decât la București. Potrivit anunțului postat pe site-ul propriu, primăria din Galați este dispusă să cheltuiască 113.000 de lei fără TVA pentru noua identitate vizuală a orașului, în timp ce primăria Capitalei a dat 50.000 de lei pe logo-ul nou.
„Nu vă spot preciza câte oferte s-au primit pentru că nu ne permit procedurile, dar vă pot spune că sunt foarte multe. Ele vor fi analizate și se va decide câștigătorul pe care îl vom anunța public”, a declarat purtătorul de cuvânt al primăriei municipiului Galați, Raluca Ardean.
Câștigătorul selecției de oferte trebuie să predea municipiului Galați un manual de comunicare pentru heraldică, ceea ce înseamnă reconstrucția în sistem vectorial a heraldicii existente, o identitate vizuală, branding și moto reprezentativ pentru oraș, precum și un nou design pentru website-ul propriu al Primăriei.