Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) anunță lansarea a trei instrumente digitale menite să îmbunătățească transparența, eficiența și accesibilitatea serviciilor publice. Aceste inițiative reflectă angajamentul ANFP de a se adapta nevoilor cetățenilor și de a răspunde provocărilor unei societăți în continuă schimbare.
* Nouă pagină web instituțională facilitează accesul tuturor cetățenilor interesați
Astfel, ANFP a dezvoltat o nouă pagină web care va integra toate platformele și instrumentele digitale existente. Noul site se distinge printr-un design modern, minimalist și atractiv, care facilitează navigarea și accesul la informațiile necesare tuturor persoanelor interesate. Această platformă va deveni un punct central de acces la servicii, informații și resurse educaționale. Noua pagina web a ANFP poate fi accesată la adresa www.anfp.gov.ro.
* Sistem de management al documentelor – Documenta, modern și securizat
În același timp, o altă inovație importantă este introducerea noului sistem de management al documentelor, Documenta. Această aplicație web va transforma modul în care ANFP gestionează documentele, permițând un control și un management eficient al acestora. Documenta facilitează accesul rapid la informații relevante, contribuie la îmbunătăţirea colaborării între departamente şi asigură, în același timp, un nivel ridicat de securitate și trasabilitate a documentelor.
* Chatbot interactiv (AgentIA), pentru acces la informația legislativă și transparență
În completarea acestor instrumente, ANFP a lansat și chatbotul (AgentIA) – disponibil pe noua pagină web. Acesta permite cetățenilor, funcționarilor publici și altor persoane interesate să acceseze într-un mod interactiv baza de date de spețe legislative. AgentIA va răspunde rapid și eficient la întrebările utilizatorilor şi va contribui, astfel, la o transparență și accesibilitate mai mare a informațiilor legislative.