Pucky, ce vrei tu la Transurb e o aiureală…

Distribuie articolul

S-a anunțat o mare schimbare la Transurb, cu bilete, abonamente la oră, la zi, la săptămână, lună sau pa Pământ.

S-a rezolvat și problema conducerii. De-aia nu mergea societatea că nu avea un șef de la PSD, mare expert în barje, ancore și dublu fund. Era musai să-l demită pe Cadinoiu care nu mai reprezenta pe nimeni și să cocoțe o altă creatură susținută de socialiști.


Noutățile făcute publice se vor a fi intrate in vigoare de joi, adică de ziua păcăliților de stânga.
Asta așa, doar ca șmechereala socialistă să aibă continuitate.

Este bineștiut faptul că ponderea celor ce călătoresc cu mijloacele Transurb sunt vârstnicii și elevii de liceu, sau mai clar spus, acolo unde sunt și ceva reduceri ori gratuități.

Biletele pentru 60 de minute, o găselniță ce va crea neplăceri!


Doar trei municipii reședință de județ mari au această variantă. Timișoara, Cluj Napoca și Constanța în timp ce la Iași s-a optat pentru un bilet valabil 120 de minute, o variantă cumva mai onestă. Galațiul va fi așadar al treilea municipiu ce va avea această opțiune, una care va genera în opinia multor gălățeni probleme legate de timp. Ce se va întâmpla dacă durata călătoriilor va depăși pentru câteva minute perioada de valabilitate? Gâlceavă cu controlorii ce se vor transforma în scandaluri în toată regula. Dar dacă, din anumite motive obiective cum ar fi problemele de trafic, mijlocul de transport, altul decât cel cu care s-a deplasat inițial, nu va ajunge la timp? Cineva va rămâne cu buza umflată și sigur acel cineva nu va fi Primarul.
Să-i pui pe cei în vârstă să alerge ca bezmeticii prin urbe pentru a nu le expira biletul, ce-i drept cel mai ieftin, e cumva ticăloșie.

Biletul zilnic, cel mai bine vândut în țară!

Galațiul nu-l are în ofertă. Adică ce? Noi nu putem fi mai pe dos decât cei normali la cap? Biletele cu valabilitate zilnică sunt cele mai comercializate tichete în toate marile municipii din România.

Bineînțeles că tarifele diferă pentru că distanțele și acoperirea sunt diferite. Dacă la Constanța avem cel mai mic tarif – 5 lei, la Suceava și Craiova – 6 lei ajungem până la 12 lei la Arad și Brașov, 11 lei la Alba Iulia, 15 lei la Baia Mare și Oradea, 10 lei la Piatra Neamț, 16 lei la Ploiești și chiar 18 lei la Pitești.

Informarea cetățenilor făcută în bătaie de joc

Habar n-am cât s-a cheltuit pe acest pliant, cert e că dacă avem în vedere principala categorie de călători vizată, era musai să pună la pachet și câte o lupă.


La fel cum te chinui la market să afli câte E-uri conține un produs alimentar la fel ne pune Pucky să-i lecturăm pliantul. Cu un caracter de literă ce-i gândit parcă special să ne ia la mișto. Nici prospectele la medicamente nu-s așa de mici și îngrămădite, dar, asta e. Unde nu-i cap, n-ai ce cere…


Una peste alta, ca și definiție, ceea ce vrea Primăria și Transurb să pună in aplicare de la 1 aprilie nu-i nici măcar păcăleală. E o chestie așa de fasoneală semi-intelectuală în Halta Vârteșcoiu!


Distribuie articolul

You May Also Like