În ce stadiu se află lucrările de realizare a autostrăzilor din zona Galați-Brăila

Distribuie articolul


O postare pe Facebook ne-a adus aminte de autostrăzile care ar trebui să străbată în lung și în lat zona de sud-est a României. Culmea, în postare este vorba despre o autostradă din sud-vestul țării, dar noi milităm pentru dezvoltarea armonioasă a tuturor regiunilor țării.

Un lider PSD a mâzgălit câteva cuvinte pe rețeaua de socializare. Lia Olguța Vasilescu s-a luat de președintele Klaus Iohannis care a criticat Guvernul PSD pentru faptul că nu a construit autostrăzile promise.

„Klaus, neamțule care te dai «oltean», ți-a plăcut drumul până la Craiova? Îți garantez că dacă semnai să fiu ministru la Transporturi, până acum era jumătate făcut! #tuceaifacutinultimiicinciani?”, a scris pe Facebook, Lia Olguța Vasilescu.

Trecem peste mesajul „țățesc” și presupunem că doamna Olguța nu minte. Atunci tragem concluzia că doamna este ticăloasă dacă știa cum se face autostrada până la Craiova și nu le-a spus colegilor ei din partid aflați în Guvern (miniștri, secretari de stat), lăsându-i pe fraierii de români să se descurce pe drumurile medievale. Gata cu presupunerile, pentru că politicienii mint de îngheață apele.

Discuțiile din lumea virtuală ne-au adus aminte de problemele gălățenilor și brăilenilor din lumea reală. Aproape izolați de lume, băștinașii așteaptă cu nerăbdare să se împlinească promisiunile politicienilor pe care i-au votat.

Guvernanții, de exemplu, au promis două drumuri expres Focșani-Brăila-Galați și Buzău-Brăila-Tulcea, cu ramificație către Galați și Giurgiulești. Nu s-a întâmplat nimic.

Anul acesta, în Senat a fost aprobată tacit propunerea legislativă privind obiectivul Autostrada Estului. Proiectul inițiat de parlamentarii PMP viza realizarea unei șosele moderne între orașele Galați, Brăila, Buzău și Ploiești.

Parlamentarii puterii s-au împotrivit și nu s-a întâmplat nimic.
În urmă cu aproximativ un an, Ucraina și Bulgaria au semnat un acord ce prevede construirea unei autostrăzi pe ruta Odessa – Varna, pentru realizarea unui coridor de transport în această parte a lumii. Șoseaua modernă nu poate ocoli România și este proiectată pe traseul Odessa – Cetatea Alba/Bolhrad – Reni – Tulcea – Negru Voda – Varna.

Asta înseamnă poduri peste Dunăre și o autostradă cât Dobrogea de lungă care ar ajuta și zona Galați-Brăila, aflată la o aruncătură de băț. Guvernul României nu a reacționat și nu s-a întâmplat nimic.
Deci NIMIC.

Distribuie articolul

You May Also Like