O lucrare ce analizează comportamentul consumatorilor din România și Tunisia în social-media, elaborată de o echipă de cercetare internațională din care au făcut parte și doi profesori de la Facultatea de Economia și Administrarea Afacerilor din Galați, a fost premiată de una dintre cele mai prestigioase reviste științifice de business din lume. Practic, o comisie internațională de cercetători, condusă de profesorul american Naveen Donthu, Editor-in-Chief la Journal of Business Research, a evaluat peste 300 de articole științifice, elaborate de autori din 53 de țări și a dat verdictul: studiul elaborat de profesorii gălățeni a fost desemnat câștigător. Acesta analizează felul în care turiștii utilizează social-media pentru a se informa și a lua decizii asupra alegerii pachetelor de servicii turistice.
„Lucrarea explorează factorii care asigură succesul unor mărci hoteliere în rețelele sociale, pe baza ierarhizării acestora în funcție de patru aspecte relevante: gradul de penetrare al unui brand în social media, sentimentele exprimate de turiști prin recenzii, înclinația turiștilor de a promova în social media un anumit brand hotelier și influența recenziilor asupra potențialilor clienți. Cercetarea se bazează pe o abordare comparativă a celor mai relevante branduri hoteliere din România și Tunisia, din perspectiva numărului de fani care le urmăresc pe Facebook. Principalele contribuții ale studiului se concretizează în evidențierea efectelor semnificative ale mențiunilor în rețelele sociale asupra reputației mărcilor hoteliere în mediul online”, a explicat prof. univ. dr. Adrian Micu, decanul FEEA și unul dintre realizatorii lucrării.
La acest studiu a mai participat și prof. univ. dr. Alexandru Căpățînă dar și două cadre didactice din Tunisia. Distincția a fost acordată în cadrul Conferinței Internaționale Global Innovation and Knowledge Academy, desfășurată la ISEG Management School din Lisabona, în perioada 27.06.2017 – 1.07.207.