Parlamentarii PSD care au anunțat că nu votează bugetul deoarece nu conține investiții în infrastructura Moldovei

Distribuie articolul

Sunt câțiva parlamentari PSD care au scos nasul de sub papucul teleormănean și au anunțat că nu vor vota proiectul de buget propus de Guvernul Dăncilă. Ca să nu aveți palpitații, nu este vorba despre parlamentarii gălățeni: aceștia par a fi mulțumiți de faptul că zona Galați nu este vizată de nici un mare proiect de infrastructură.

Senatorul PSD de Iași, Vasile Toma, deputatul PSD de Iași, Silviu Macovei, și deputatul PSD de Botoșani, Razvan Rotaruca, au anunțat că vor vota bugetul 2019 doar dacă va fi asigurată finanțarea pentru autostrada Iași-Târgu Mureș. Chiar dacă este un simplu exercițiu de imagine, oamenii merită felicitați: forțați de electoratul lor sau din proprie inițiativă, ei și-au făcut treaba de parlamentari și au arătat că strategiile partidelor sunt mai prejos decât interesul comunității.

La Galați este liniște ca în biserică. Nici unul dintre parlamentarii puterii nu a ridicat glasul că să spună că ar avea nevoie și Galațiul de una, de alta. Este vorba despre deputații Nicolae Bacalbașa, Marius Mitică Mărgărit, Lucreția Roșca, Florin Popa, Ștefan Viorel, și despre senatorii Daniel Butunoi și Nicolae Marin

Ca să fim realiști, protestul parlamentarilor din nordul Moldovei este inutil. În ciuda tuturor promisiunilor, Moldova o să primească gaura din fundul sacului bugetar pentru marile proiecte de infrastructură. În plus, capra vecinului a fugit de acasă ca să nu moară prematur: nici în celelalte zone ale țării nu se vor face mari investiții în rețeaua de drumuri. Niște domni au făcut calcule plecând de la alocările bugetare și au constatat că dacă se aliniază toate astrele din galaxie, în 2019, în România vor fi construiți cel mult 70 de km de autostradă. „Scenariul realist ne indică 43,28 km noi de autostradă în acest an, iar cel foarte optimist 69,18 km. Restul sunt doar promisiuni pentru naivi, dezinformări grosolane și minciuni gogonate”, au anunțat reprezentanții Asociației Pro Infrastructura.

Distribuie articolul

You May Also Like