Săptămâna aceasta, clienții companiei de telecomunicații au primit mesaje oficiale din partea reprezentanților Digi „cu privire la o serie de campanii frauduloase, în cadrul cărora sunt utilizate abuziv numele și identitatea noastră vizuală, Digi Romania, cu scopul de a te înșela”. În acest sens, biroul de comunicare al companiei a întocmit și un scurt ghid de protecție, pe care l-a transmis clienților săi:
„Stimate client. Începând din 15 mai am detectat o tentativă de phishing.
Important de știut:
1. Detalii false de rambursare: DIGI nu solicită niciodată detaliile cardului bancar pentru rambursarea plăților! O cerere de acest fel reprezintă o încercare de fraudă.
2. Identitatea vizuală: E-mailurile frauduloase imită identitatea noastră vizuală.
Cum să te protejezi:
– Verifică expeditorul! Fii atent la adresa de e-mail de la care primești mesajele.
– Nu oferi date personale! Nu răspunde cererilor suspecte și nu introduce date financiare sau cu caracter personal pe site-uri nelegitime.
– Raportează tentativele! Dacă primești un e-mail suspect, raportează-l imediat echipei noastre de suport.
– Fii vigilent și asigură-te că deschizi doar e-mailurile primite de la surse de încredere și protejează-ți datele personale!
Securitatea ta reprezintă o prioritate pentru noi și te asigurăm pe această cale că depunem toate eforturile pentru a preveni și a te proteja împotriva tentativelor de fraudă!”