BCR își bate joc de clienți !

Distribuie articolul


Situația pandemică a creat inevitabil pentru unele companii modalități de lucru cu publicul dintre cele mai ciudate. Băncile nu fac excepție. Banca Comercială Română (BCR) a ales însă o variantă sfidătoare la adresa clienților săi, mai ales în ceea ce privește persoanele fizice.


După ce au desființat mai multe puncte de lucru, și aici nu putem comenta nimic, fiind vorba de politica internă a companiei ce probabil are la bază sustenabilitatea acelor unități, s-au concentrat profund și au decis ca doar trei puncte din Galați să funcționeze cu serviciul de casierie. În multe zone, gălățenii fac drumuri lungi și nesigure pentru a-și rezolva o problemă.


Pe site-ul băncii ni se spune că : „Vizitele la BCR se fac doar pe bază de programare!”. Trecând peste partea de formulare care este idioată, (în vizită mergi la muzeu, la neamuri sau oriunde altundeva numai la bancă,nu!), acele așa zise programări sunt doar niște telefoane date aiurea, pentru că, în cele mai multe cazuri, stai ca prostul în fața băncii până faci țurțuri pe ici, pe acolo, prin părțile esențiale.


Nici zona de promovare nu a fost mai decentă, mulți gălățeni, orbecăind printre sedii ale BCR pentru a efectua o operațiune și aici mă refer la cei ce nu pot din diferite motive să-și rezolve problemele prin sistemul electronic.
Ca să fie, cireașa la locul ei, mai dai și de-o tanti plictisită ce și-a schimbat cafeaua sau n-a avut un somn liniștit peste noapte și te trimite să faci orientare turistică prin Galați după sediile lor.


Acum înțelegem politica de protecție a personalului, dar dacă s-a mers pe varianta miștocăriei la adresa clienților poate vine și scadența, nefiind singura companie bancară funcțională.


Distribuie articolul

You May Also Like