Este clar că greva șoferilor de la Transurb a venit ca o măciucă pentru primar și administrația sa socialistă. A bătut câmpii la infinit despre restructurare, despre o nouă imagine mai modernă a transportului gălățean, confort și multe alte bla-bla-bla-uri dintr-astea ce le stăpânește aproape intangibil.
Pe fond, avem ce? Răzmeriță a șoferilor de autobuze&troleibuze, mijloace de transport în comun fără frâne sau care ard în mers și contabilicește vorbind, pierderi peste pierderi. Asta chiar dacă primarul socialist ne spunea anul trecut prin campania electorală că există o viziune nou nouță pentru a gestiona problematica municipalității.
Aiureală din gara Bolintin Vale.
Gălățenii plătesc mai mult pentru o călătorie cu autobuzul, plătesc mai mult pentru metrul cub de apă rece, canalizare și mai vine și apa meteorică de le lărgesc portofelele lui Pucky și Geluțu, cu tot neamul lor.
Revenind la transportul în comun traseele de autobuz 22 şi 27, sunt istorie.
Acum, Pucky mai vrea ca și 18 și 19 să le desființeze iar troleibuzul 104 să circule doar până în Centru, pentru că i se pare că se suprapune mai departe cu traseul 102. Bun, așa o fi! Economic vorbind poate are dreptate. Poate. Dar, Transurb nu e doar un SRL din care să faci nu știu ce profit. E și un serviciu public de transport pentru gălățeni. Adică, pentru un pensionar sau un elev ce merge la un Liceu din Țiglina III, nu numai că trebuie să valideze două bilete de călătorie, dar mai pierde și ceva vreme pentru schimbul de mijloace de transport.
Cred că lui Pucky, la tinerețe, ii plăcea să meargă cu trenul din bucăți. Mai oprea două ore într-o gară, o bere și doi mici, apoi îl lua pe următorul, mai lega prietenii noi și alte alea.