Protecția Consumatorilor s-a confruntat, anul asta, cu aproape 1700 de reclamații, pentru serviciile proaste și produsele defecte din piață

Distribuie articolul

Nu mai puțin de 1640 de petiții, depuse în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2024, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Galaţi, au fost soluționate până la finalul primului semestru, potrivit raportului CJPC Galaţi, prezentat Prefecturii, zilele trecute.

În acest context, structura petiţiilor înregistrate la CJPC Galaţi, a fost:

▪5 % produse alimentare;

▪15 % produse nealimentare;

▪78 % prestări servicii

▪2 % servicii şi produse financiare

Însă, conform datelor prezentate de CJPC Galaţi, mai puțin de jumătate din reclamații au privit direct activitatea pricipală a comisarilor. În funcţie de modul de soluţionare, situaţia se prezintă astfel:

– reclamaţii întemeiate şi amiabile – 699 însemnând 43%;

– reclamaţii neîntemeiate -35 însemnând 2%;

– reclamaţii nesoluţionabile – 206 însemnând 13%;

– Reclamaţii redirecţionate -401 însemnând 24%;

– Reclamaţii clasate – 299 însemnând 18%

Valoarea despăgubirilor acordate consumatorilor urmare reclamaţiilor formulate la CJPC Galaţi a însumat 117439 lei în primele 6 luni ale anului 2024 .


Distribuie articolul

Ai putea fi interesat și de: