MF și ANAF organizează două webinare cu tema RO e-FACTURA, în luna decembrie

Distribuie articolul

Primul webinar a fost organizat astăzi, 14 decembrie. Potrivit reprezentanților de la ANAF, activitățile anunțate se înscriu în contextul în care, de la 1 ianuarie 2024, sistemul național RO e-Factura devine obligatoriu pentru operatorii economici care efectuează livrări de bunuri și prestări de servicii care au locul livrării sau prestării în România. Cel de al doilea webinar va fi organizat pe 21 decembrie.

Durata webinarelor este de două ore și include și o sesiune de întrebări/răspunsuri.„Înscrierea este facilă, direct pe portalul ANAF, și se poate efectua până la data și ora începerii webinarelor, în limita locurilor disponibile”, după cum a precizat ANAF. De asemenea, pe portalul ANAF a fost publicat Ghidul privind utilizarea sistemului național de facturare electronică RO e-Factura, la rubrica Asistență contribuabili/Servicii oferite contribuabililor/Ghiduri curente și alte materiale informative.

Sistemul național privind factura electronică RO e-Factura a fost creat în vederea punerii la dispoziția operatorilor economici a unui serviciu electronic pentru emiterea și primirea facturilor. Standardizarea sistemului de facturare electronică la nivel internațional are beneficii semnificative în ceea ce privește funcționarea economiilor, impactul asupra mediului și reducerea sarcinilor administrative, precizează ANAF.

Cei interesați pot obține informații suplimentare cu privire la sistemul național privind factura electronică RO e-Factura prin următoarele modalități:

▪ accesând site-ul Ministerului Finanțelor, www.mfinante.gov.ro;

▪ accesând portalul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, www.anaf.ro;

▪ telefonic, la Serviciul central de asistență contribuabili – Contact-center, la numărul de telefon: 031.403.91.60;

▪ la structurile de asistență pentru contribuabili din cadrul organelor fiscale teritoriale.

 


Distribuie articolul

You May Also Like