Call Center de la RetuRO SGR

Distribuie articolul

De la începutul acestei săptămâni, persoanele interesate să afle telefonic informații privind Sistemul Garanție-Returnare ce va intra în vigoare la finalul acestei luni, au la dipoziție un Call Center ( 031.9003 ) de la RetuRO SGR, compania care administrează Sistemul Garanție-Returnare, după cum a transmis Agenția pentru Protecția Mediului Galați.

Astfel, potrivit APM, de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00, poți primi la telefon informațiile de care ai nevoie.

Ține minte cei 3 pași!

– Caută în magazine etichete cu simbolul „Ambalaj cu garanție” și plătește garanția de 50 de bani.

– Returnează ambalajele în stare intactă la un punct de returnare.

– Recuperează garanția de 50 de bani pentru fiecare ambalaj.

–––––-

RetuRO Sistem Garanție Returnare S.A. a fost înființată, conform legislației în vigoare, de către asociațiile reprezentative ale producătorilor de băuturi și ale comercianților pentru a gestiona sistemul de garanție-returnare, în curs de implementare în România.

Misiunea RetuRO este de a implementa cel mai mare proiect de economie circulară al României – sistemul de garanție-returnare. Cu ajutorul acestui proiect, vom putea avea un mediu mai curat și mai verde și vom atinge țintele de colectare și reciclare impuse la nivel european prin noul pachet pentru economie circulară al Uniunii Europene. Sistemul de garanție-returnare va impulsiona piața de reciclare din România, oferind cantități semnificative și de calitate de materie primă.


Distribuie articolul

Ai putea fi interesat și de: