Podul peste Dunăre de la Brăila începe să fie o problemă pentru că deja au fost descoperite infiltrații în structura subacvatică, la 12 metri adâncime, mai exact, la blocul de ancoraj. Recent, au fost incidente legate de asfaltul luat de valuri și de șuruburile puse de formă, iar în prezent apare altă problemă. Totuși, merită menționat faptul că această construcție a fost inaugurată pe 6 iulie.
Acest lucru a fost constatat la un control al echipei de consultanță care au întocmit rapoarte de neconformitate. Biroul de presă al CNAIR a confirmat faptul că se știa despre această situație, deoarece compania primește lunar rapoarte analizate și monitorizate. Infiltrațiile apar pe blocul de ancoraj până pe fundul Dunării. Acesta are o adâncime de 31 de metri are un diametru de 47 de metri şi susţine, în apropierea malului de pe partea Brăilei, structura podului, pe celălalt mal, blocul de ancoraj fiind amplasat pe pământ şi nu în apă. Pentru ca infiltrațiile să dispară, trebuie să fie făcute săpături paralele cu blocurile de ancoraj, ceea ce ar putea slăbi sistemul de prindere al pilonilor podului.
Biroul de presă al CNAIR a precizat faptul că de închiderea infiltrațiilor trebuie să se ocupe antreprenorul, adică Webuild Spa Italia (fosta Astaldi) şi IHI Japonia.