250 de kilometri de drumuri expres pentru conectarea Galaţiului

Distribuie articolul

 

 

DN 25, cel mai aglomerat drum din judeţul Galaţi, va fi extins la patru benzi pe ruta Galați – Movileni – Șendreni – Şerbeştii Vechi – Braniștea – Independența – Piscu – Tudor Vladimirescu – Hanu Conachi (intersecția cu DN 25 A). Mai mult, se lucrează şi la variante rapide către Autostrada Soarelui şi Autostrada Moldovei.

 

„Ne-am unit forţele cu CJ Brăila, CJ Ialomiţa şi CJ Călăraşi pentru a avea un drum de mare viteză, cu patru benzi, care să ne conecteze cu Autostrada Soarelui şi, implicit, cu Bucureştiul. Mai mult, lucrăm şi la conectarea Galaţiului cu viitoarea Autostradă a Moldovei. Astfel, modernizăm DN 25 până la Hanu Conachi, apoi drumul către Năneşti (judeţul Vrancea) pentru a ne intersecta cu Drumul Expres Brăila-Focşani şi, de acolo, cu viitoarea Autostradă a Moldovei. Asta înseamnă viziune, pentru că drumurile bune, sigure şi rapide înseamnă, pe lângă confort şi siguranţă, noi locuri de muncă şi mai mulţi bani pentru dezvoltare. Suntem pe drumul cel bun!”, a declarat Costel Fotea, preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi.

 

600 de kilometri de drumuri județene modernizaţi în 8 ani

 

Costel Fotea, preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi: „Mai puţin timp în trafic, mai puţine accidente, mai multă siguranţă pe drumuri, mai puţini nervi la volan. E ceea ce ne dorim cu toţii.

 

De aceea, am modernizat, modernizăm şi vom moderniza drumurile din judeţul Galaţi. Între 2016 si 2020 am reabilitat 350 de km, iar între 2020 şi 2024 alţi 250 de km. În total, 80% din drumurile judeţene sunt refăcute complet”.

 

Şi nu oricum, ci după cele mai noi standarde, consolidând fundaţia, lărgind partea carosabilă la 6,5 metri, construind poduri noi în locul celor vechi de peste jumătate de secol, construind drumuri solide, folosind cele mai noi materiale din domeniu, care reduc zgomotul din trafic, rezistă mai bine la traficul greu şi la temperaturile înalte.

 

„De la simple «plombe» pe drumuri la primul pod hobanat din judeţ, sute de kilometri modernizaţi de la zero, extinderi la patru benzi, poduri construite de la zero şi drumuri expres pentru conectarea judeţului cu ţara şi Europa. Acesta a fost şi este «drumul bun» pe care l-am ales pentru judeţul Galaţi”, a afirmat Costel Fotea, preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi.

 

Primul pod hobanat din istoria Galaţiului

 

Centura Galaţiului, un proiect de peste 40 de milioane de euro, este aproape de finalizare. Patru benzi pe sens, trotuare, iluminat modern, noi sensuri giratorii şi un pod hobanat sunt elementele esenţiale ale acestei ample investiţii de pe Drumul de Centură.

 

De ce un pod hobanat? Pentru că astfel traficul este scos în totalitate din oraş, pentru că astfel se reduc accidentele, din zona marketurilor, pentru că astfel şoferii nu mai ocolesc, pentru că astfel traficul este mai rapid şi mai sigur în acelaşi timp. În acest moment, podul este în plin proces de tensionare a celor 44 de hobane, fiind deja turnate cele trei straturi de asfalt. 

 

Comandat de Partidul Social Democrat – PSD – Filiala Jud. Galati Realizat de SC Brighter Focus MM SRL, Cod de identificare al Mandatarului Financiar Coordonator atribuit de AEP: 21240002

 


Distribuie articolul

You May Also Like